Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

BOSS S/S

A választás a tiéd

2024. február 08.

4 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

szépség boss parfüm női illat

Támogatott tartalom

A választás a tiéd
© Mikael Jansson/ BOSS

A márka eddig futó #BeYourOwnBOSS kampánya a magabiztos, stílusos és előretekintő vízióval rendelkező életet szorgalmazza, amelyet a saját döntéseid, az önbizalom és a megérzések vezérelnek. Ebben a szezonban a döntések kerülnek előtérbe, hangsúlyozva, hogy a választás a tiéd – a saját „BOSS”-oddá válás ereje benned rejlik.


A BOSS a tavasz/nyár 2024-re az eddigiekhez hasonlóan világsztárokat szerződtetett, hogy illusztrálják ezt az inspiráló történetet. A globális kampány izgalmas új arcokat mutat be, köztük a brazil szupermodellt, Gisele Bündchen-t, és a brit modellt, Adwoa Aboah-at, valamint visszatérő BOSS nagyköveteket, a dél-koreai színészt, Lee Minho-t, és az olasz teniszezőt, Matteo Berrettini-t. A brit énekesnő és színésznő, Suki Waterhouse már visszatérő arcként csatlakozik a kampányba a BOSS óra-, ékszer- és szemüveg márkaköveteként.

Az új kampányban minden tehetség egy labirintusszerű környezetben látható: a szereplők az az árnyékból a fénybe lépnek át – költőien mutatva be, hogy döntéseink milyen nagy formáló hatással lehetnek életünkre.

A BOSS tavasz/nyár 2024-es kollekciója a márka miami divatbemutatóján elsőként bemutatott tervezési témákon alapul, ahol a szofisztikált, nem túl harsány színpaletta és a klasszikus darabok modern megközelítései voltak a főszerepben. Az új kollekció egy teljes ruhatárat mutat be: stílust ad minden alkalomhoz, megfelelve a 24/7-es
életmódnak. Az ikonikus BOSS öltönyök a szezonban erős, modern sziluettekben jelennek meg. Lágy árnyalatok, könnyű textúrák, és kontrasztok – folytonosság és struktúra; opacitás és átlátszóság – ezek a jellemzők nyújtanak a márka részére egy friss perspektívát, amely tökéletesen illeszkedik a közelgő melegebb hónapokhoz.

A kollekció ráadásul egy központi visszatérő motívummal rendelkezik, ez pedig az új Double B monogram, amely sok terméken megtalálható a termékskálán – a ruházattól az kiegészítőkig. Ez a megkülönböztető részlet az összefonódó dizájnával megtestesíti egy igazi BOSS szellemiségét – egy bátor egyént, aki nem fél kinyilvánítani a véleményét. A Double B monogram debütálását egy többágú digitális kampány vezeti majd. Először is, a motívumot szuperméretű 3D képekben fogják újra létrehozni hiperrealisztikus CGI technológiával világhírű helyszíneken szerte a világon. A "Double B, Every Me"; mottó alatt közel 100 márkakövet, híresség, sportoló és digitális influencer készít eredeti tartalmat az Instagramra és a TikTokra. Ezek a tehetségek kifejezik személyiségük kulcsfontosságú részleteit az új Double B monogram kollekció ikonikus darabjainak viselésével– megmutatva, hogy többféle módja van annak, hogy saját BOSS-od legyél. A márka rajongói is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez: nemsokára egy egyedi Instagram filter is szerepet kap a kampányban.

Január 31-étől naplementétől február 1-ig napkeltéig a BOSS erősen indította a kampányt – a londoni Tower Bridge közelében egy 10 méter magas hologram volt látható a márkakövetekről, Lee Minho-ról és Gisele Bündchen-ről. A BOSS az első divatmárka, amely nagy léptékű hologram felhasználásával indít globális kampányt, új lehetőségeket nyitva meg az utcai hirdetés terén. Ez a lenyűgöző vizuális megjelenítés izgalmas tartalmat teremt a márka közösségi csatornái számára.

Az innovációnak kiemelt szerepe van stratégiánkban, hogy nagy hatást érjünk el a fogyasztók körében és valami érdekfeszítőt teremtsünk. A hologram a technológia erejének felfedezésével kapcsolatos kíváncsiságunk és kutatásunk legfrissebb kifejezője. Az általa hozott újdonság segít abban, hogy izgalmas, megosztható és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre, új élményt nyújtva a közönségünknek, ami pozitív asszociációkhoz vezet a márka iránt. Végül is arra törekszünk, hogy segítsünk és ösztönözzük a fogyasztókat, hogy mélyebben kapcsolódjanak márkánkkal, valamint felfedezzék és vásárolják meg termékeinket

- mondta Nadia Kokni, a HUGO BOSS Globális Marketing és Márkakommunikáció Ügyvezető Igazgatója.

Az új Tavasz/Nyár 2024 kollekció elérhető lesz 2024. január 31-től a világ minden BOSS üzletében, a boss.com weboldalon és viszonteladó partnereinknél. Ezt egy 360°- os marketingkampány támogatja, amely erősített közösségi médiakampányokkal és nagyméretű kültéri hirdetésekkel lesz kiegészítve.

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje
1

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

2023.01.21. 3 perc olvasás

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon
2

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

2022.09.23. 3 perc olvasás

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül
3

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

2022.10.13. 1 perc olvasás

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

Ez az újfajta francia manikűr lesz 2023 slágere
4

Ez az újfajta francia manikűr lesz 2023 slágere

2023.02.07. 1 perc olvasás

Ez az újfajta francia manikűr lesz 2023 slágere

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon
5

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

2023.03.05. 2 perc olvasás

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín
6

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

2022.07.13. 3 perc olvasás

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

A körömszín, amit mindenki viselni fog idén ősszel
7

A körömszín, amit mindenki viselni fog idén ősszel

2022.08.27. 3 perc olvasás

A körömszín, amit mindenki viselni fog idén ősszel

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint
8

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

2023.07.08. 3 perc olvasás

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

ezek is érdekelhetnek

Exkluzív interjú Kiyoko Odoval, a Syoss kreatív igazgatójával

Támogatott tartalom

Exkluzív interjú Kiyoko Odoval, a Syoss kreatív igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.04.25. 4 perc olvasás

De mi az a szérum szendvics?

Élvezd hajad megtörhetetlen ragyogását: ismerd meg a Syoss Intense Plex titkát

Támogatott tartalom

Élvezd hajad megtörhetetlen ragyogását: ismerd meg a Syoss Intense Plex titkát

Támogatott tartalom

2024.04.23. 4 perc olvasás

hajápolás

A neroli a legnépszerűbb parfüm összetevő most, ezeket az illatokat kell kipróbálnod

A neroli a legnépszerűbb parfüm összetevő most, ezeket az illatokat kell kipróbálnod

2024.04.23. 2 perc olvasás

Mesés illat

Ezek a legkülönlegesebb vaníliás parfümök, amiket imádnak a nők

Ezek a legkülönlegesebb vaníliás parfümök, amiket imádnak a nők

2024.04.22. 2 perc olvasás

A szakértők szerint

3 must-have parfüm, amit neked is ki kell próbálnod idén

3 must-have parfüm, amit neked is ki kell próbálnod idén

2024.04.19. 2 perc olvasás

Kedvencek

Aranyszabályok az egészséges bőrért

Támogatott tartalom

Aranyszabályok az egészséges bőrért

Támogatott tartalom

2024.04.19. 3 perc olvasás

Fényvédelem

3 mangó illatú parfüm, amiért rajonganak a nők

3 mangó illatú parfüm, amiért rajonganak a nők

2024.04.18. 2 perc olvasás

Gyümölcsvilág

Az anti-aging forradalma: 1 éves az Age Proteom

Támogatott tartalom

Az anti-aging forradalma: 1 éves az Age Proteom

Támogatott tartalom

2024.04.17. 7 perc olvasás

Kulcs a fiatalsághoz

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves