Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

Barbiecore

A Barbiecore a lakberendezésben is hódít: 3 új falszín, ami garantáltan Barbie-házzá változtatja az otthonod

2022. szeptember 30.

2 perc olvasás

Kovásznai-Szász Réka

fal otthon trend lakás falfestés lakberendezési trend
A Barbiecore a lakberendezésben is hódít: 3 új falszín, ami garantáltan Barbie-házzá változtatja az otthonod
© Shutterstock

A Backdrop új Barbie-ihletésű falszíneit te is imádni fogod.


Barbie volt, van és lesz. Végigkísérte a gyerekkorunkat és most reneszánszát éli, hála az új élőszereplős Barbie-filmnek és a Barbiecore-trendnek, ami végigsöpört a celebvilágon, a közösségi médián és a divaton.

Mindenki, köztük Kim Kardashian, Hailey Bieber, Florence Pugh, oda van a fuksziarózsaszín ruhákért, kiegészítőkért, bármiért, ami megidézi a műanyag baba ikonikus világát. 

Ez alól a Barbie-ház stílusa sem kivétel, ezt a Backdrop festékvállalat jó érzékkel ismerte fel. Piacra is dobtak három falszínt, ami kiemeli a Barbie enteriőrök esztétikáját a játékházból a felnőtt otthonunkba.

A különleges kollekcióban pasztell árnyalatú rózsaszín, lila és kék kapott helyet, Barbie Dreamhouse Pink, Barbie Dreamhouse Purple és Barbie Dreamhouse Blue néven. A Barbie-kollekció minden színének ára gallononként 69 dollárba kerül.

„A Backdrop x Barbie festékkollekcióval meginvitáljuk a rajongókat Barbie csodálatos világába, és hogy keltsék életre házának ikonikus stílusát saját környezetükben. Ez a kollekció tökéletes módja a Barbie Házak 60. évfordulójának megünneplésére”

– mondta Aimee London, a Mattel globális franchise marketingért felelős alelnöke.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy együttműködhetünk a Barbie-val, a világ egyik legkedveltebb márkájával” – írta közleményében Natalie Ebel, a Backdrop társalapítója. „Öröm volt ezen a színkollekción dolgozni, és létrehozni egy olyan palettát, amely lehetővé teszi az új és régi Barbie-rajongóknak, hogy saját otthonukba vigyék a Barbie-ház egy darabját.”

A Backdrop 2018-ban startupként lépett a piacra, azzal a céllal, hogy a falfestéket a lakberendezés középpontjába állítsa, megváltoztatva azt a narratívát, amely szerint a falfesték kiválasztása stresszes, unalmas, vagy túl macerás.

A festékkel és falburkolatokkal foglalkozó cég megalapítása óta arról vált híressé, hogy nem szokványos együttműködések keretében egyedi színkollekciókat dob piacra. Ilyen volt a ruházati márka, a Madewellel közös projektjük is.

Via

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves